środa, 17 września 2014

Army Style

Przepraszam was, długo mnie nie było, ale teraz pora na pierwszą stylizacje. Są to ostatnie zdjęcia z moimi ukochanymi kaloszkami. Jestem jeszcze dzieckiem, więc noga mi rośnie i niestety huntery już są na mnie zamałe. Jednak moim nowym zakupem jest kurtka z Zary  w stylu militarnym .Jest naprawdę super. Różne naszywki itp. bardzo ją zdobią. Jest tutaj też jedna z moich ulubionych bluzek. Jest sportowa przez bardzo modny numer, który w tym sezonie jest naprawdę na topie. Bluzka jest zrobiona z koronki, która jest bardzo fajnym ozdobnikiem :) Do tego moje nowe okulary firmy Paul & Joe. Jeszcze jeden dodatek czyli bardzo modny plecak z River Island z kolekcji Rihanny.








Boots - Hunter 
Jacket - Zara 
T-Shirt - River Island 
Trousers - H&M
Backpack - River Island Rihanna colection

Zapraszam do oglądania pozostałych postów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz